25 Οκτωβρίου 2013

Sinister (2012)


***
Θρίλερ τρόμου. Έχει κάτι να πει, είναι ιντριγκαδόρικο και ξεφεύγει από τον σωρό. Έχει τον Ίθαν Χοκ (ούτως ή άλλως του έχω μια συμπάθεια), είναι καλοδουλεμένη σκηνοθετικά και σεναριακά, τι άλλο να θέλω; Μόνη μου ένσταση, το φινάλε. Παρότι απέφυγε τα κλισέ, μου έδωσε και μια ξεκάθαρη λύση στο μυστήριο, λύση που με απογοήτευσε. Τέλος, το γεγονός ότι κόστισε μόλις 3 εκατομμύρια, του δίνει μεγάλη αβάντα. 


Συζητάνε ήδη για σίκουελ, με το μυστήριο λυμένο (ειδικά έτσι όπως επέλεξαν να το λύσουν) δεν υπάρχει λόγος.

1 σχόλιο:

  1. Στο φινάλε (μην διαβάζεις αν δεν το έχεις δει) με χάλασε που μας έδειξε την συνέχεια του μικρού κοριτσιού, που μπήκε κι αυτό μέσα στην εικόνα μαζί με τα άλλα παιδιά φαντάσματα. Γιατί ρε φίλε πρέπει να μου επιβάλεις ότι είναι ταινία φαντασμάτων; Αφού μέχρι εκείνη τη στιγμή προσπαθώ να το δω διαφορετικά και γουστάρω, γιατί πρέπει σώνει και καλά να μου δείξεις πως κατέληξε το κοριτσάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

κόσμια παρακαλώ