***1/2
(«Django, ο Τιμωρός»)
Ξεκίνησε και με μάγεψε, ο άτιμος είναι μεγάλος μάστορας. Ο Ταραντίνο έχει τρομερό ταλέντο, κυρίως στη συγγραφή σεναρίων όπου σίγουρα συγκαταλέγεται στους 10 μεγαλύτερους εν ζωή σεναριογράφους. Οι δύο πρώτες ώρες της ταινίες κυλάνε νερό, φτάνει όμως μια στιγμή που κουράζει η πολύ μεγάλη της διάρκεια. Ούτε το απαραίτητο “λουτρό αίματος” στο φινάλε δεν μπόρεσε να την επαναφέρει σε πολύ υψηλή βαθμολογία.
Follow @CineTwts
(«Django, ο Τιμωρός»)
Ξεκίνησε και με μάγεψε, ο άτιμος είναι μεγάλος μάστορας. Ο Ταραντίνο έχει τρομερό ταλέντο, κυρίως στη συγγραφή σεναρίων όπου σίγουρα συγκαταλέγεται στους 10 μεγαλύτερους εν ζωή σεναριογράφους. Οι δύο πρώτες ώρες της ταινίες κυλάνε νερό, φτάνει όμως μια στιγμή που κουράζει η πολύ μεγάλη της διάρκεια. Ούτε το απαραίτητο “λουτρό αίματος” στο φινάλε δεν μπόρεσε να την επαναφέρει σε πολύ υψηλή βαθμολογία.
Ο Ταραντίνο μπορεί να έχει σταματήσει να πρωτοτυπεί στα σενάριά του αλλά έχει ανάγει το κλισέ σε κουλ. Δεν είναι εύκολο να συμπαθήσει και να ταυτιστεί ο σινεφίλ θεατής με τους κουλ χαρακτήρες, κι όμως ο Ταραντίνο αυτό το κάνει αβίαστα. Και το χειρότερο, το κάνει χρησιμοποιώντας εξόφθαλμα κλισέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, να αποσαφηνιστεί κάτι, ο Αλέξανδρος Δουμάς ΔΕΝ ήταν μαύρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟριακά παίρνει τα ***1/2 αστεράκια, μόλις βγήκα από την αίθουσα είχα απογοητευτεί και ήθελα να του βάλω ***.
ΑπάντησηΔιαγραφή