11 Οκτωβρίου 2012

Μαύρο Λιβάδι (2009)

***
Black Field»)
Η ιστορία εξελίσσεται σε ένα γυναικείο μοναστήρι κάπου το 1600 όταν ακόμα η Ελλάδα ήταν κομμάτι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ασχέτως αν εμένα μου άρεσε η ταινία ή όχι, είναι πολύ προσεγμένη δουλειά, με προσοχή στην λεπτομέρεια. Πολύ καλή φωτογραφία (Μάρκους Γουότερλου), πολύ ωραία πλάνα (συνήθως όταν το λες αυτό η ταινία δεν φτουράει), κάποια στιγμή έρχεται και το τουίστ, όμως έχω ήδη βαρεθεί/κοιμηθεί/αλλάξει κανάλι. Και έτσι ήταν, στην αρχή δεν μπορούσα να πίσω τον εαυτό μου να συγκεντρωθεί ούτε για πέντε λεπτά. Μετά από την μαρτυρική πρώτη ώρα (με μουγκές καλόγριες να κυκλοφορούν στο μοναστήρι) η ταινία ζωντάνεψε, ξαφνικά όλα άρχισαν να αποκτούν ενδιαφέρον και επειδή δεν το περίμενα καθόλου, μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

κόσμια παρακαλώ