(«Χωρίς Ίχνη»)
Αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου. Το εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μπεν Άφλεκ. Ο θεατής δεν χάνει ποτέ την επαφή του με την ιστορία, παρόλο το δαιδαλώδες σενάριο και τις συνεχόμενες ανατροπές. Υψηλού επιπέδου ερμηνείες με αυτή του Εντ Χάρις να ξεχωρίζει. Η πλοκή προχωράει μέσω διλλημάτων που πρέπει να ξεπεράσουν οι χαρακτήρες. Δεν υπάρχουν σωστές επιλογές, μόνο αυτές με τις λιγότερες ηθικές και ψυχολογικές απώλειες.
Αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου. Το εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μπεν Άφλεκ. Ο θεατής δεν χάνει ποτέ την επαφή του με την ιστορία, παρόλο το δαιδαλώδες σενάριο και τις συνεχόμενες ανατροπές. Υψηλού επιπέδου ερμηνείες με αυτή του Εντ Χάρις να ξεχωρίζει. Η πλοκή προχωράει μέσω διλλημάτων που πρέπει να ξεπεράσουν οι χαρακτήρες. Δεν υπάρχουν σωστές επιλογές, μόνο αυτές με τις λιγότερες ηθικές και ψυχολογικές απώλειες.
Η ταινία βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Ντένις Λεχέιν που έχει γράψει επίσης τα «Mystic River» και «Shutter Island», όπως και κάποια επεισόδια της θρυλικής αστυνομικής σειράς του HBO «The Wire».
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://cinetwts.blogspot.gr/2012/06/shutter-island-2010.html
Αυτό το παλικάρι ο Μπεν Άφλεκ έχει την πιο ανώμαλη καριέρα που γνωρίζω. Παρότι δεν είναι άθλιος ηθοποιός έχει καταφέρει να παίξει σε άθλιες ταινίες (ήταν υποψήφιος για το Χρυσό Βατόμουρο του χειρότερου ηθοποιού της προηγούμενης δεκαετίας, έχασε από τον Έντι Μέρφι), έχει φτιάξει την εικόνα του γόη του Χόλιγουντ, και γενικά συμμετέχει σε όλο αυτό το λαιφστάιλ των αστέρων του Χόλιγουντ. Από την άλλη μεριά, έχει γράψει μαζί με τον Ματ Ντέιμον, το σενάριο του «Good Will Hunting», υπογράφει το σενάριο και την σκηνοθεσία του «Gone Baby Gone» και φέτος κερδίζει το Όσκαρ καλύτερης ταινίας με το «Argo» (ασχέτως αν δεν ξετρελάθηκα) το οποίο σκηνοθέτησε αλλά δεν έγραψε. Τι να πω, λες και έχει διπλή προσωπικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή