(«Πυροτεχνήματα»,
«Fireworks»)
Ο καταθλιπτικός και ανέκφραστος ήρωας, παίρνει δραστικές αποφάσεις σπάζοντας τους ηθικούς του φραγμούς. Η τρυφερότητα που δείχνει στη άρρωστη σύζυγό του σε συνδυασμό με την ωμή βία που χρησιμοποιεί σε ότι εμποδίζει το δρόμο του, κάνουν τον χαρακτήρα του τόσο ενδιαφέρων. Απευθύνεται σε συναισθηματικά ώριμο κοινό με σκληρό στομάχι.
Ο καταθλιπτικός και ανέκφραστος ήρωας, παίρνει δραστικές αποφάσεις σπάζοντας τους ηθικούς του φραγμούς. Η τρυφερότητα που δείχνει στη άρρωστη σύζυγό του σε συνδυασμό με την ωμή βία που χρησιμοποιεί σε ότι εμποδίζει το δρόμο του, κάνουν τον χαρακτήρα του τόσο ενδιαφέρων. Απευθύνεται σε συναισθηματικά ώριμο κοινό με σκληρό στομάχι.
Ζωγραφιές του ίδιου του Κιτάνο. |
Ο Τακέσι Κιτάνο πρωταγωνιστεί, σκηνοθετεί, έχει γράψει και μοντάρει αυτό το φιλμ. Οι πίνακες που εμφανίζονται είναι όλοι δικοί του, γιατί είναι και ζωγράφος. Το ανέκφραστο γεμάτο τικ πρόσωπό του το απέκτησε (λένε) μετά από ένα ατύχημα με μοτοσυκλέτα. Το κοριτσάκι με τον χαρταετό στην τελευταία σκηνή είναι η κόρη του Κιτάνο. Ο τίτλος “Hana-Bi” σημαίνει πυροτεχνήματα στα ιαπωνικά, όμως αν το μεταφράσουμε κυριολεκτικά, σημαίνει φωτιά-λουλούδι κάτι που επεξηγεί ακόμα καλύτερα το δισυπόστατο του ήρωα, τους παράλληλους βίους του ήρωα και του πρώην συνάδελφου του, την εμμονή με τα λουλούδια κ.τ.λ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρυσό Λιοντάρι στη Βενετία το 1997