(«Η Τέλεια Ομορφιά», «The Great Beauty»)
Κινούμενος θεματικά μεταξύ του «Μεγάλου Γκάτσμπυ» και του «Metropolitan» του Γουίτ Στίλμαν, ο Πάολο Σορεντίνο, ο πιο βιρτουόζος σκηνοθέτης της εποχής μας, υπογράφει ένα υπερστιλιζαρισμένο φιλμ που βρυχάται ιταλικής φινέτσας και μπονβιβερισμού. Η κενότητα, η υποκρισία, η φλυαρία της κοσμοπολίτικης ζωής ενός παρηκμασμένου συγγραφέα που αντιλαμβάνεται στα 65 του χρόνια ότι η ομορφιά δεν βρίσκεται στα φώτα της ράμπας. Παρότι έχει το ξενόγλωσσο Όσκαρ στο τσεπάκι, δεν αποτελεί την κορωνίδα του σκηνοθέτη, αριστούργημά του παραμένει το εμφανώς υποτιμημένο «Οι Συνέπειες Του Έρωτα».
Follow @CineTwts
Κινούμενος θεματικά μεταξύ του «Μεγάλου Γκάτσμπυ» και του «Metropolitan» του Γουίτ Στίλμαν, ο Πάολο Σορεντίνο, ο πιο βιρτουόζος σκηνοθέτης της εποχής μας, υπογράφει ένα υπερστιλιζαρισμένο φιλμ που βρυχάται ιταλικής φινέτσας και μπονβιβερισμού. Η κενότητα, η υποκρισία, η φλυαρία της κοσμοπολίτικης ζωής ενός παρηκμασμένου συγγραφέα που αντιλαμβάνεται στα 65 του χρόνια ότι η ομορφιά δεν βρίσκεται στα φώτα της ράμπας. Παρότι έχει το ξενόγλωσσο Όσκαρ στο τσεπάκι, δεν αποτελεί την κορωνίδα του σκηνοθέτη, αριστούργημά του παραμένει το εμφανώς υποτιμημένο «Οι Συνέπειες Του Έρωτα».
Άλλα έδειχνε η έκφραση του
προσώπου του κι άλλα έβλεπες στα μάτια του. |
Πολύ αστεία η σκηνή με την ανοιχτή παραπομπή στην Marina Abramovic. |
Η σκηνοθεσία και φωτογραφία, άριστα. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από το μεγαλύτερο σκηνοθετικό ταλέντο της Ευρώπης. Η ερμηνεία του Τόνι Σερβίλιο εξίσου άριστη, άλλα έδειχνε η έκφραση του προσώπου του κι άλλα έβλεπες στα μάτια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί της ουσίας, ο Σορεντίνο είχε στα χέρια του την πρώτη ύλη αλλά δεν του βγήκε το αριστούργημα. Κάπου κλοτσάει. Δεν μπορώ να παρακολουθώ επί δυόμιση ώρες την “φλυαρία” για να καταλήξουμε ότι η αληθινή ομορφιά είναι κρυμμένη πίσω από τη φλυαρία.
Και έχω άλλη μια παρατήρηση. Προς το τέλος αρχίζει μια καλοδεχούμενη ειρωνεία προς την εκκλησία. Ταυτόχρονα, εξυμνεί μια αγία, μια άλλη μητέρα – Τερέζα, που έχει προσφέρει τη ζωή της στον Χριστό και στο να βοηθάει ανθρώπους. Μέσω από αυτή ο ήρωας βλέπει την ομορφιά του κόσμου, είναι το θαύμα της πίστης. Παρότι δεν μου άρεσε το φιλοχριστιανικό πνεύμα, η σκηνή η ίδια (αυτή με τα φλαμίνγκος) έκανε το σαγόνι μου να πέσει στο πάτωμα. Και «πέταξε το πουλάκι» για τον ήρωα.
Πολύ αστεία η σκηνή με την “καλλιτέχνη” Talia Concept που παραπέμπει στην Marina Abramovic.
Επίσης πολύ όμορφη σεναριακά σκηνή ήταν η συνάντηση του ήρωα με τη Φανί Αρντάν.
Και φυσικά η εκρηκτική παρουσία της 50άρας Σαμπρίνα Φερίλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sportdog.gr/sites/default/files/miscothers/Sabrina%20Ferilli%207.jpg
1/10 gia mena μακραν το χειροτερο του. Αδειο, υπερφυαλο, κατι μετακξυ διαφημησης και μιουζικαλ. Κατα τη γνωμη μου καμμια σψχεση με το Μετροπολιταν που εχει κατι να πει σιγουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήυπερβολικος οπως πάντα
Διαγραφή