(«Το Πρόσωπο Ενός
Άλλου», «Tanin No Kao»)
Ένα μεταμοντέρνο υπαρξιακό θρίλερ για την φύση της ανθρώπινης ταυτότητας. Εκπληκτική σκηνοθεσία. Μοντάζ, φωτισμοί, γωνίες λήψης όλα υπό την πρωτοποριακή ματιά του Χιρόσι Τεσιγκαχάρα. Επιβλητική μουσική και εξαιρετικά εφέ που πετυχαίνουν την απαραίτητη ατμόσφαιρα. Εξίσου δυνατό και το σενάριο με φιλοσοφικές αναζητήσεις και κατά τόπους σουρεαλιστική ματιά.
Ένα μεταμοντέρνο υπαρξιακό θρίλερ για την φύση της ανθρώπινης ταυτότητας. Εκπληκτική σκηνοθεσία. Μοντάζ, φωτισμοί, γωνίες λήψης όλα υπό την πρωτοποριακή ματιά του Χιρόσι Τεσιγκαχάρα. Επιβλητική μουσική και εξαιρετικά εφέ που πετυχαίνουν την απαραίτητη ατμόσφαιρα. Εξίσου δυνατό και το σενάριο με φιλοσοφικές αναζητήσεις και κατά τόπους σουρεαλιστική ματιά.
Όλα δουλεμένα με το ένστικτο, χωρίς να έχει μπούσουλα, ο Τεσιγκαχάρα επιτυγχάνει κινηματογραφική πρωτοπορία. Κάποια ελαττώματα υπάρχουν, όπως κάποια προχειροτραβηγμένα ή κουνημένα πλάνα τα οποία ενισχύουν την πεποίθησή μου ότι δημιουργούσε ενστικτωδώς. Παρότι γνώρισε επιτυχία στην Ιαπωνία, απαξιώθηκε από τους Δυτικούς κριτικούς την εποχή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σύμβολα υπάρχουν διάσπαρτα σε όλη την ταινία, μια εξήγηση είναι ότι ο άνθρωπος χωρίς πρόσωπο είναι η Ιαπωνία και το ατύχημα με το οποίο έχασε το πρόσωπό του είναι οι βόμβες στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι.
Αυτό που σίγουρα δεν κατάλαβα είναι η παράλληλη ιστορία της κοπέλας με το σημαδεμένο πρόσωπο.