(«Κι Αν Σου Κάτσει;)
Η επιστροφή του Γούντι Άλλεν στην κωμωδία, για να γίνω πιο σαφής, η επιστροφή του στη νευρωτική κωμωδία, την κωμωδία που τον ανέδειξε, τη δική του κωμωδία. Μόνο που παραδίδει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον φυσικό διάδοχό του, τον Λάρι Ντέιβιντ. Μαζί, δημιουργούν έναν χαρακτήρα απολαυστικό. Κυνικός, μισάνθρωπος, πραγματιστής, ένας απαισιόδοξος διανοούμενος χωρίς κοινό ή μάλλον με κοινό του εμάς, τους θεατές της ταινίας.
Η επιστροφή του Γούντι Άλλεν στην κωμωδία, για να γίνω πιο σαφής, η επιστροφή του στη νευρωτική κωμωδία, την κωμωδία που τον ανέδειξε, τη δική του κωμωδία. Μόνο που παραδίδει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον φυσικό διάδοχό του, τον Λάρι Ντέιβιντ. Μαζί, δημιουργούν έναν χαρακτήρα απολαυστικό. Κυνικός, μισάνθρωπος, πραγματιστής, ένας απαισιόδοξος διανοούμενος χωρίς κοινό ή μάλλον με κοινό του εμάς, τους θεατές της ταινίας.
Δεν είμαι φαν των ταινιών που γυρνάει ο Γούντι Άλλεν αυτή την εποχή στις Ευρώπες. Ήταν μεγάλη μου χαρά που επέστρεψε στη γειτονιά του. Επίσης, θεωρώ μεγάλη προσωπικότητα τον Λάρι Ντέιβιντ που έντυσε με έναν δικό του τόνο τον χαρακτήρα. Προφανώς οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα φανούν προχειρογραμμένοι αλλά ίσως αυτό είναι και το ζητούμενο, πρόκειται για μια ταινία που θέλει να επικεντρωθεί μόνο στον χαρακτήρα του Μπόρις Γιέλνικοφ, όλοι οι άλλοι βοηθούν τον Μπόρις να ξεδιπλώσει τις “αρετές” του.
ΑπάντησηΔιαγραφή